שלט לדלת

מציג את כל 6 התוצאות

מחפשים מתנה מקורית לחנוכת בית? מתנה להורים לרענון הדירה? חידוש דלת כניסה לאחר שיפוץ? בכל אחד מהאירועים הללו שלט דלת מעוצב יהיה מתנה נפלאה, עבור הבית הפרטי שלכם, או החברים והמשפחה.

סוגי שלטים לדלת

באתר פיקאפיק, תוכלו למצוא מגוון רחב של שלטים לדלת בעיצוב אישי. השלטים מיוצרים מחומרים איכותיים המתאימים לשימוש בחלל הבית עבור החדרים, או לדלת הכניסה בחוץ.

שלט עץ בחיתוך מיוחד – שלט עץ, בעובי 4 מ”מ, בהדפסה ישירה על העץ, יתאים לדלת חדרי שינה, דלת חדר הילדים, חדר האמבטיה, או המחסן. שלט עץ מתאים גם לדלת חיצונית, כל עוד מדובר בדירה והיא אינה נרטבת בגשם או מזג אוויר סוער.
שלט העץ מתהדר בגימור חלק וטבעי.

שלט לחדר ילדים ילווה תמיד בהדפסה צבעונית מלאה – פריט משמח ועליז במיוחד המגדיר את הממלכה האישית של הילד, או הילדה בבית. השלט עשוי עץ ומגיע עם דבק דו”צ נוח להצמדה.
שלט לדלת מחיתוך אותיות מובלטות, פריט מעוצב עם שם משפחתכם בחיתוך לייזר של אותיות מובלטות על פני פלטה חלקה.

שלט לדלת עשוי אקריליק – שלט עמיד במיוחד, בחיתוך לייזר וחריטת לייזר של שם המשפחה. אלגנטי, בשקיפות של זכוכית ומיועד לתנאי חוץ, אינו נשחק ברטיבות וניתן לניקוי בקלות.

שלט לדלת עשוי ציפוי מראה מבריק בגוון כסף או זהב – שלט מרשים ביופיו, מיועד לדלת הכניסה הראשית, מיוצר בחיתוך לייזר של אותיות שם המשפחה, או בחריטה על לוח מלבני.

יתרונות סטודיו פיקאפיק בייצור שלט לדלת

המוצרים באתר פיקאפיק מגוונים ומתאימים לטעמים שונים.
כל המוצרים באתר פיקאפיק, ושלטים לדלת בפרט, מיוצרים במקום ולפי הזמנה אישית בלבד. סטודיו פיקאפיק מתמחה בעבודות ייצור וגרפיקה ייחודיות בשימוש אמצעים טכנולוגים מתקדמים, החל משלב העיבוד, עיצוב ועד לייצור מדויק וקפדני במכונות לייזר והדפסות חום.

בין אם מדובר בחיבור לעץ, לאקריליק או לחיתוך מראה – כל הסגנונות מרשימים ומיוחדים, במיוחד כאשר שם המשפחה שלכם מופיע על גב השלט.
בנוסף, ניתן להתאים אישית את השלטים לפי העדפות גודל, סוג כתב – דפוס, מעוגל, או מודגש והסגנון האישי שלכם.

תהליך ההזמנה באתר הוא פשוט ונוח, תוכלו ליצור שלט בהתאמה אישית ובקלות.
מחלקת הגרפיקה שלנו, תקבל את בקשתכם לטקסט או בהתאם לתמונה שתשלחו ואנו נבצע את העיצוב ונעביר אליכם סקיצה גרפית לאישור.