מתנות שחרור

רגע לפני השחרור כדאי להתחיל לחפש מתנות לחייל, לחיילת או לאיש הקבע, וכדאי להפתיע את המשתחרר הטרי עם מתנת שחרור ייחודית ומרגשת.

מציג 1–16 מתוך 132 תוצאות

יום השחרור הוא אחד הימים המרגשים ביותר בחיי הצעירים והצעירות, בין אם משתחררים לאחר שירות סדיר ובין אם מסיימים שירות בקבע. השירות בצבא מהווה חוויה מספקת ומעשירה לרוב הצעירים והצעירות, אך למרות השירות המהנה והחווייתי כולם מחכים בקוצר רוח למועד השחרור, ובחדרי המגורים של החיילים והקצינים ניתן למצוא טבלה או לוח שנה לספירת הימים עד השחרור.

צעירים שמסיימים שירות צבאי ממושך נרגשים לקראת המעבר לאזרחות, יש המתכננים לצאת לטיול ארוך בדרום אמריקה או במזרח הרחוק, אחרים מתחילים לבדוק אפשרויות ללימודים באקדמיה ויש המחליטים לקחת פסק זמן כדי לחשוב מה ברצונם לעשות לפני שמתחייבים לעבודה כזו או אחרת. יש מגוון רחב של מתנות לשחרור, ואנחנו בחברת פיקאפיק מציעים עבורכם מגוון רעיונות למתנות מקוריות ומפתיעות, במחיר משתלם עם אפשרות למיתוג המתנה ולהוספת הקדשה אישית.

כיצד נבחר מתנת שחרור?

כאשר מתכננים להפתיע את המשתחרר הטרי עם מתנת שחרור מיוחדת מגלים כי יש שפע אפשרויות ומגוון עצום של מתנות שיכולות להתאים לאירוע. אגב, את המתנה לא חייבים להעניק ביום השחרור, אפשר להפתיע עם המשתחרר הטרי עם המתנה המדליקה במהלך מסיבת השחרור המתקיימת לכבודו, בעת ביקור בביתו ועוד.

בחירה נכונה של מתנה למשתחרר הטרי מתחילה באפיון, מאחר ויש להתייחס לפרמטרים כמו גיל המשתחרר, מין (זכר או נקבה), משך השירות בצבא (או בכוחות הביטחון כמו מג”ב, משטרת ישראל וכו’), תחביבים, מטרות בחיים של המשתחרר כמו טיול מאתגר, לימודים, פתיחת עסק ועוד.

יש אפשרות לבחור מתנות שחרור מפנקות כמו מארזי שי הכוללים אלכוהול משובח והפתעות נוספות, אפשר לבחור גם מתנה שימושית כמו תיק טיולים או ציוד המתאים לטיול הגדול אחרי הצבא, למשל ערכת קפה ממותגת, מגבת ממותגת לרחצה או לים ולבריכה וכו’. אם מעניקים את מתנת השחרור לאדם ששירת בקבע לא מעט שנים אפשר להפתיע אותו עם מגן הוקרה בעיצוב מלוטש ומרשים עם חריטה והקדשה אישית, ויש עוד רעיונות רבים נוספים.

מה הייחוד של מתנות השחרור המשווקות על ידי חברת פיקאפיק?

פיקאפיק בוחרת בקפידה את המוצרים המתאימים כמתנת שחרור לחייל, לחיילת ולאנשים המסיימים שירות קבע. כל המתנות ניתנות למיתוג, אלו מתנות שחרור ייחודיות הנבחרות לאחר תהליך סינון ומיון ממושך וקפדני, וכל אחד יכול למצוא את המתנה המתאימה לתקציב ולסוג האירוע.

בקטגוריית מתנות שחרור תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים ומארזים, כולל מעמדים יוקרתיים מעץ, זכוכית או פלסטיק, עם הקדשה אישית מרגשת. יש גם מגוון אפשרויות לבחירת מגן הוקרה – מתנה יוקרתית וייחודית המתאימה לאנשי קבע, למפקד אהוב שמשתחרר בקרוב, לחיילים המסיימים שירות בצבא ועוד.

5 מוצרים פופולריים המתאימים כמתנת שחרור

מארז בירה עם מנשא עת וחריטה – מתנה מדליקה המתאימה לכל המשתחררים מהצבא, מומלץ להביא את המתנה המקורית למסיבת השחרור וכך כולם נהנים מבירה בוטיק והמשתחרר ישמח להשתמש במארז העץ הממותג והרב שימושי.

מארז וודקה עם כוסיות – אין כמו וודקה עם הקדשה אישית במארז מהודר הכולל שתי כוסיות צ’ייסר עם חריטה בלייזר.

מגן הוקרה – מתנה מכובדת ואלגנטית המתאימה למפקד המשתחרר או לאנשי קבע. יש מגוון סוגים ואפשרויות לבחירת מגן הוקרה, וניתן לחרוט על המגן הקדשה אישית.

תמונת רטרו מעץ – מתנת שחרור פופולרית ויוקרתית עם הדפסה ישירות על העץ, אפשר להדפיס תמונה של המשתחרר או תמונה משותפת שלו עם חבריו ליחידה.

זיפו עם חריטה – מתנה מדליקה ושימושית למעשנים, ניתן לחרוט על גוף הזיפו הקדשה אישית.