מארזי מתנות

אנחנו דואגים להביא אליכם את מארזי המתנות החמים, המרשימים והמפנקים ביותר, מתאים כמתנות לעובדים, כמוצרי פרסום וקידום מכירות ייחודיים וכמתנות מרגשות ומלהיבות לבני המשפחה ולחברים הטובים.

מציג 1–16 מתוך 69 תוצאות

כולנו רוצים להפתיע את האנשים האהובים והיקרים ביותר עלינו, ואין דרך טובה יותר מלהביע את הרגשות שלנו באמצעות מארזי מתנות ממותגים עם הקדשה אישית מרגשת. יש מגוון מארזים הנחשבים למתנה מרשימה, שימושית ובעלת ערך רב, לדוגמה מארזי יין עם או ללא שוקולדים משובחים, מארזים לגריל מן המושלם, מארזים מהודרים ומפנקים לגבר או לאישה ועוד.

אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי להפתיע אתכם מדי שנה עם מארזים מדליקים ומקוריים, אם לא מצאתם בקטלוג את המארז המתאים לכם הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או הטלפון ונשמח להתאים מארזי מתנות העונים לדרישות, לצרכים ולרצונות הייחודיים שלכם.

איך לבחור מארזי מתנות?

המומחים שלנו בפיקאפיק הכינו עבורכם טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון מארזי מתנות לכל אירוע ומטרה:

תקציב – חשוב להגדיר תקציב מראש לרכישת המארזים השונים, לכן כדאי להכין רשימה מסודרת ולאפיין את מקבלי המתנה כדי לבחור נכון את המארזים.
כמות – יש להגדיר כמות מראש.

מטרת המתנה – יש מארזים מיוחדים המתאימים כמתנה לחג, למשל מארזים מתוקים עם יין איכותי לראש השנה ולחג הפסח, מארזים לגבר או לאישה המתאימים לכל אירוע ומטרה ועוד.

מיתוג – מומלץ לבחור מארזים שניתן למתג בחריטה, הדפסה או בשיטה אחרת. המיתוג האישי משדרג את המארז ומבטיח מתנה מקורית ומרשימה שכולם שמחים לקבל.

סקר שוק והשוואת מחירים – כיום קל לבדוק ולהשוות מחירי מארזים שונים באינטרנט, כדי לחסוך לכם זמן וכסף תוכלו למצוא את כל המארזים האיכותיים והחמים ביותר בקטגוריית מארזי מתנות באתר שלנו.

מה הייחוד של מארזי המתנות מבית פיקאפיק?

מארזי המתנות מבית פיקאפיק נבחרים בקפידה ולאחר תהליך סינון ומיון ממושך. כל המארזים ממותגים ומתאימים כמתנה מדליקה ומרגשת לכל אירוע ומטרה. אנחנו בפיקאפיק מתמחים במתנות מיוחדות לכל קהל יעד (עובדים, מנהלים בכירים, משפחה, חברים, חיילים משוחררים וכו’), אירוע, סיבה ומטרה.

כדאי לדעת כי אנחנו משקיעים במכשור מתקדם וחדיש טכנולוגית כדי למתג את המתנות והמארזים השונים. בנוסף על זאת, המומחים שלנו מבקרים בתערוכות הנחשבות ביותר בעולם למוצרי מתנות, קידום מכירות ומוצרי פרסום, ואנו מביאים אליכם את המארזים המרשימים והאטרקטיביים ביותר.

כדי לסייע לכם לבחור מארזים מדליקים ומתנות שוות ערך הכנו למענכם קטגוריה של מארז מתנות, ויש לנו רעיונות לשלל מארזים נוספים, לכן אם לא מצאתם מארז שמתאים לאירוע ולמטרה שלכם נשמח לסייע לכם.

מהם מארזי המתנות הפופולריים ביותר שלנו?

כל מארזי המתנות שלנו זוכים לביקוש רב ונמכרים בהצלחה כבירה. בהזדמנות זו ברצוננו להציג בפניכם חמישה מארזים הנחשבים לפופולריים מאוד אצלנו:

מארז בוצ’ר וסכין שף – מארז אלגנטי וממותג בחריטה המתאים לגבר או לאישה, לעובדים, לחברים ולמשפחה. המארז מכיל משטח בוצ’ר יוקרתי וממותג בחריטה וסכין שך מקצועית למביני עניין.

מארז קופסת יין למקצוענים – תרבות היין מתפתחת במהירות בישראל, רבים הפכו לאניני טעם והם מבינים ביינות. כדי להפתיע אותם אפשר להעניק להם מארז המכיל קופסת יין מהודרת עם יין בוטיק, פותחן מקצועי ואביזרים נוספים.

מארז צרור של אהבה – מארז יוקרתי ומפנק לנשים בכל הגילים, המארז מכיל זוג כוסות יין בגוון מוזהב עם מיתוג והקדשה אישית, נר ריחני יוקרתי, בקבוק קאווה מוזהב ושוקולד בצורת לב.

מארז קערה חגיגי – מארז חגיגי להרמת מצב הרוח שכולם שמחים לקבל. המארז מכיל קערת עץ לסלטים, שמני זית איכותיים, קונפיטורה והפתעות נוספות.

מארז למעשן – מארז יוקרתי המכיל כל מה שאדם מעשן אוהב, כמו זיפו, נרתיק עור לטבק, מטחנה, קופסת גלגול ושתי כוסות צ’ייסר.