מתנה לגבר ליום האהבה

היום את מקדישה את כל כולך לגבר שלך, ואנחנו רוצים להציע לך רעיונות למתנה לגבר ליום האהבה שיעזרו להפוך את היום הזה לבלתי נשכח.

מציג 1–16 מתוך 107 תוצאות

יום האהבה בפתח… אולי זה נשמע כמו קלישאה, אבל איזה יום טוב יותר מאשר יום המציין כל כולו את האהבה שלך אל הגבר שלך? יום שכולו פינוקים, התרגשות ואהבה, ומה יותר טוב מזה?

כיצד נבחר מתנה לגבר ליום האהבה

הדעה הרווחת היא שלגבר קשה לקנות מתנה, מה כבר אפשר לקנות? הכל מסתכם בחולצה, חגורה או עט…. תני לנו לסתור את הדעה הזו, ולהציע לך רעיונות לשלל מתנות שיתאימו לגבר שלך. המגוון גדול ומותאם לכל סוגי הגברים. אך לפני ההצעות הקונקרטיות הנה מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את המתנה המושלמת עבור הגבר שלך ליום האהבה:

  • אופי של הגבר שלך – את כנראה מכירה אותו יותר טוב מכולם. יש גברים שיאהבו מתנות קטנות וסמליות, יש כאלה שיאהבו אותן פרקטיות ואחרים שיצפו למשהו יוקרתי. חלקם יתרגשו מיום האהבה וחלקם פחות, ולכן תמיד כדאי לחשוב מה הצד השני היה אוהב ומעדיף.
  • תחביבים ועבודה של הגבר שלך – כדאי להתאים מתנה למשהו שהגבר שלך אוהב לעשות. בין אם מתנה שתהיה פרקטית, או תתאים לסביבת העבודה שלו (כמו למשל למשרד).
  • משהו שיסמל אותך – כיוון שמדובר ביום האהבה, חשוב שהמתנה לגבר ליום האהבה תסמל משהו ממך, מהתחושות שלך ותעביר את המסר שאת רוצה. בקיצור, מתנה עם נוכחות שלך בתוכה.
  • הקדשה אישית – כיוון שמדובר ביום האהבה ובמתנה שמטרתה להיות אישית ומרגשת, כדאי לחשוב על מתנה שתסמל משהו אישי, או להוסיף לה הקדשה או תמונה שלכם.

ייחודיות של מתנות לגבר ליום האהבה בפיקאפיק

אצלנו בפיקאפיק תוכלי למצוא מתנות לגבר ליום האהבה בשלל רעיונות ודגמים ולהוסיף להן תמונה או הקדשה אישית. כל מתנה מלאת מחשבה ומדגישה את האהבה השוררת בינך לבינו. המתנות שלנו נבחרו בקפידה, כך שהאיכות שלהן גבוהה, הן נפוצות ומבוקשות בקרב גברים והן אישיות וייחודיות.

המוצרים והמתנות לגבר הכי פופולריים בפיקאפיק

אצלנו בפיקאפיק תוכלו למצוא את המוצרים הכי מבוקשים ופופולרים עבור מתנה לגבר ליום האהבה, חדשניים וזאת לצד קלאסיקה ואיכות הנשמרות בכל מתנה ומתנה. כדי להקל עליכן את החיפוש, אספנו עבורכן רשימה של חמש המתנות הכי מבוקשות אצלנו באתר.

  • ארנק לגבר – הארנקים שלנו באים במגוון עיצובים שונים ובצבעים שונים, באיכות גבוהה ומתאימים לכל כיס (תרתי משמע- גברים לרוב אוהבים לשים את הארנק בכיס…). לכל ארנק ניתן להוסיף חריטה של הקדשה אישית ואפילו תמונה! אין ספק שארנקים היא אחת המתנות הפופולריות ביותר עבור גברים, היא פרקטית ואישית גם יחד. אך כיוון שהיא כזו פופולרית היא יכולה גם להיות נדושה, ואילו הארנקים שלנו מגיעים בעיצובים חדשניים ומרעננים!
  • בלוק עץ – אחת המתנות הפופולריות ביותר בשנתיים האחרונות. מדובר על בלוק עץ עם תמונה אישית והקדשה אישית. המתנה הכי אוהבת שיש, ואם מדובר על יום האהבה, אין מתאימה יותר ממנה. ניתן להוסיף אותה לצד מתנה נוספת, או בפני עצמה. היא מתאימה למשרד, לחדר לבית, ולכל חלל, ומשדרת מסר מרכזי- אנחנו יחד.
  • מארז יין ואלכוהול – אולי המתנה הכי גברית שיש. גברים מתחברים לרוב לאלכוהול, וזו מתנה שמשדרת גם גבריות, גם רומנטיקה וגם עיצוב. גם לאלו שלא אוהבים לשתות, המתנה פרקטית ויפה גם יחד, והיא תוספת נהדרת למשרד או לבית!
  • שעון – מה יוקרתי יותר מאשר שעון ליד? זה למעשה התכשיט של הגבר. ומה אישי יותר מחריטת תמונה בתוך השעון עצמו? מדובר במתנה קלאסית לצד עיצוב חדשני ומיוחד, שהגבר שלך יישא אותה בכל שעה ביום ואת תוכלי להיות שם איתו. מתנה ליום האהבה במיטבה.
  • רמקול עץ מעוצב – מדובר על מתנה פרקטית, כשניתן להוסיף לה חריטה: “אתה המנגינה של חיי”. אין רומנטי מכך, והמתנה משדרת מחשבה רבה.