צמיד לגבר עם חריטה

מציג 1–16 מתוך 20 תוצאות

מחפשים מתנה מקורית ומרשימה לבן הזוג, לבעל, לחבר טוב או לאדם חשוב אחר בחיים? מחפשים רעיון למתנה מושלמת המתאימה לכל הגברים? אם כן, כדאי לכן ולכם להזמין צמיד לגבר עם חריטה אמנותית בלייזר.

כאן באתר של חברת פיקאפיק ניתן למצוא מגוון סוגים ודוגמאות של צמידים המתאימים לחריטה אמנותית בלייזר, בקטגוריה זו תוכלו למצוא צמידים איכותיים בעיצוב אלגנטי המתאימים לגברים בכל גיל. צמיד עם חריטה נחשב למתנה ייחודית ומרגשת, אנחנו משווקים צמידים יוקרתיים ואיכותיים המיוצרים מחומרי גלם מעולים כמו עור איכותי בצבע חום או שחור, חוליות מתכת בגוון כסוף, ויש דגמים מעור איכותי עם לוחיות כסף, זהב או טיטניום.

כיצד נבחר את הצמיד המתאים לגבר שלנו?

לאחר שהחלטנו “לפנק” את הגבר עם תכשיט אלגנטי וייחודי כמו צמיד עם חריטה בלייזר, כדאי להתאים את הצמיד לסגנון הלבוש של מקבל המתנה. יש הבדל בין בחירת צמיד לגבר הלובש חליפות אלגנטיות לבין בחירת צמיד לגבר הלובש בגדי ספורט או בגדי אלגנט. הצמיד חייב להתאים לסגנון הלבוש, לכן אם הגבר לובש בעיקר חליפות כדאי להתאים עבורו צמיד יוקרתי מעור שחור עם חוליות כסף או זהב.

כמו כן, יש להתאים את הצמיד לפרק ידו של הגבר ולפרופורציות שלו. אם מזמינים צמיד לגבר עם פרק יד עבה עדיף לבחור צמיד עבה יחסית. בנוסף לזאת הצמיד חייב להיות אסתטי ולהתאים למלתחה של הגבר. אם אפשר, כדאי למדוד את פרק היד של הגבר כדי להזמין צמיד באורך מתאים. אורך הצמיד צריך להיות בין 14 ל-19 ס”מ.

מה הייחוד של צמיד לגבר עם חריטה בפיקאפיק

צמיד לגבר עם חריטה בלייזר הוא תכשיט אלגנטי המשדרג את הלוק והסטייל האישי. אנחנו בחברת פיקאפיק מייבאים ומשווקים רק צמידים באיכות גבוהה, כל הצמידים נרכשים מיצרני תכשיטים מובילים ואנו מחזיקים בציוד מקצועי ובמכונות מתקדמות לחריטה בלייזר ולמיתוג מתנות ומארזי שי.

ראוי לציין כי אנחנו בפיקאפיק מסוגלים לחרוט כל אות וכל סמל, ניתן לבצע חריטה בלייזר בשפות שונות, במיוחד אנגלית ועברית, וגודל החריטה תלוי במידות של לוחיות הצמיד.

מהם המוצרים הכי פופולריים

מארז יוקרתי הכולל ארנק וצמיד לגבר עם חריטה בלייזר – מארז יוקרתי ומפנק במיוחד לגבר המגיע בקופסת עץ טבעי, זו מתנה אלגנטית ומרגשת שכל הגברים שמחים לקבל. המארז מכיל פרלינים משובחים, צמיד עור לפי בחירה שלכם עם חריטה בלייזר (שם מלא, אותיות, תאריך, עיטור וכד’), ויש במארז גם ארנק עור יוקרתי ואיכותי מתוצרת איטליה, ניתן לבחור ארנק בצבע שחור, חום או גוון אחר, וניתן לחרוט על הארנק הקדשה אישית מרגשת. המארז מגיע עם כרטיס ברכה והקדשה אישית.

צמיד חוליות בציפוי כסף עם לוחיות עבות – מתנה אלגנטית ונפלאה לגבר האהוב, הצמיד עשוי מחוליות בציפוי כסף ומגיע עם לוחית עבה ומוארכת עליה אנו חורטים בלייזר (שם, הקדשה, ראשי תיבות וכו’). יש לבחור נכון את גודל הלוחיות עליהן ניתן לחרוט.

צמיד טיטניום מעוד בצבע שחור – צמיד יוקרתי העשוי מעור עמיד בגוון שחור, הצמיד מגיע עם 3 לוחיות עליהן ניתן לחרוט בלייזר, הלוחיות בציפוי כסף, יש שתי לוחיות קטנות ולוחית מרכזית המתאימה להקדשה אישית.

צמיד טיטניום מוזהב – צמיד טיטניום אלגנטי בעיצוב יוקרתי מעור שחור. הצמיד מגיע עם 3 לוחיות בציפוי זהב עליהן ניתן לחרוט בלייזר.

צמיד עור חום (דוגמה צמה) – צמיד אלגנטי לגבר מעור בצבע חום ובאורך של 22 ס”מ. הצמיד מגיע עם סוגר מתכת עמיד ונוח לתפעול.